Regulamin

 

 

 

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin obowiązują na terenie Pensjonatu Admirał II i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
  2. Pensjonat Admirał II nie jest skategoryzowany jako hotel i jest określany w dalszej części Regulaminu jako Pensjonat.
  3. Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Pensjonatem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
  4. Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji.
  5. Regulamin Pensjonatu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  6. Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji hotelowej oraz na stronie internetowej Hotelu www.admiral2.pl

 

§2 DOBA HOTELOWA

  1. Pomieszczenie mieszkalne w Pensjonacie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17:00 a kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Pensjonat może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
  4. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Pensjonacie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
  5. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest krótkotrwałe przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie tzw. „sezonu wysokiego” opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100 zł / 1 godz. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji .

 

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Pensjonacie Admirał II.
  2. Po dokonaniu rezerwacji przez recepcję Gość otrzymuje drogą mailową Warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu lub jest ustalany indywidualnie i jest wskazany w potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji. W przypadku rezerwacji na okres krótszy niż 2 doby, kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu.
  3. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe Pensjonatu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji (potwierdzeniu rezerwacji) lub wpłynie później, Pensjonat zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. W takiej sytuacji (wpływ po ustalonej dacie) kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Pensjonat rezerwacji.
  4. Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Pensjonatu, Gość otrzymuje drogą mailową Potwierdzenie opłacenia rezerwacji.
  5. W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:
  • korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,
  • Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 100 % wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek.
  1. Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
  2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
  3. Osoby niezarejestrowane w Pensjonacie, mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa , przebywać w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
  4. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pensjonatu wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w pensjonacie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Pensjonatu.
  5. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
  6. Pensjonat zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
  7. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
  8. W przypadku wcześniejszego opuszczenia przez Gościa Pensjonatu w terminie zawartym w umowie (potwierdzeniu rezerwacji) gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
  9. W przypadku nieprzybycia Gościa do Pensjonatu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Pensjonat nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.

 

§ 4 USŁUGI

  1. Pensjonat świadczy usługę noclegu oraz wyżywienia, przy czym:

a.      W cenie noclegu zawarte jest śniadanie (wydawane w godzinach 8.00 do 10.00) w Sezonie I, II, III, przy czym informacja o dacie obowiązywania Sezonów w danym roku kalendarzowym jest podana na stronie internetowej

b.     Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych posiłków , tj :

- w Sezonie I obiadokolacji ( wydawana w godzinach 17:00-18:30)

- w Sezonie II i III obiadu ( wydawany o godz. 13.00 )

- w Sezonie II i III kolacji (wydawana o godzinie 17.00)

- w sezonach IV i V śniadania ( wydawane w godzinach 8.00 do 10,00)

  1. Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
  • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
  • bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
  • sprzątanie pokoju zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi usług hotelowych i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
  • zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
  1. Na życzenie Gościa Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
  • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
  • wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym,
  • zamówienie Taxi,
  • wypożyczenie kijków do Nordic Walking w zależności od dostępności.
  1. Na życzenie Gościa Obiekt świadczy odpłatnie następujące usługi:
  • skanowanie i drukowanie dokumentów,
  • wypożyczenie łóżeczka dziecięcego,
  • usługi transferowe.

 

§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU

  1. Pensjonat ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
  2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
  4. W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
  5. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  6. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu.

 

§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
  3. Pensjonat zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
  4. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
  5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
  6. Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno oraz zamknąć drzwi. 
  7. Pensjonatowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Pensjonatu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.

 

§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
  2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Pensjonat przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Pensjonatu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

 

§ 8 CISZA NOCNA

  1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.

 

§ 9 POSTANOWIENIA DODAKOWE

  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  2. W Pensjonacie nie akceptujemy pobytu zwierząt
  3. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w wysokości 1000,00 zł. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami w wysokości 10 000,00 zł. W obu przypadkach zostanie pobrana również opłata manipulacyjna w wysokości 500,00 zł.
  4. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Pensjonat bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
  5. W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
  6. Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest: Hotele ADC Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Żabiniec 46. Pełna informacja o ochronie danych osobowych jest zawarta w Polityce Prywatności, umieszczonej na stronie internetowej Pensjonatu.
  7. Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  8. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
  9. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
  10. Aktualny cennik usług i opłat w Pensjonacie znajduje się w recepcji hotelu.
  11. Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Pensjonatu pisemnie na adres e-mail: admiral2@hoteleadc.pl
  12.  Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Pensjonatem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Hotele ADC Sp. z o.o., będącego właścicielem Pensjonatu

 

Dyrekcja Pensjonatu Admirał II