§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin obowiązują na terenie Pensjonatu Admirał II i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających.
- Pensjonat Admirał II nie jest skategoryzowany jako hotel i jest określany w dalszej części Regulaminu jako Pensjonat.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Pensjonatem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Opiekunem Gościa jest pracownik recepcji.
- Regulamin Pensjonatu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Regulamin Hotelu jest dostępny w recepcji hotelowej oraz na stronie internetowej Hotelu www.admiral2.pl
§2 DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w Pensjonacie, zwane w dalszej części „pokojem” wynajmowane jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 17:00 a kończy o godzinie 10:00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 10:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Pensjonat może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Pensjonacie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest krótkotrwałe przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą. W okresie tzw. „sezonu wysokiego” opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100 zł / 1 godz. Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji .
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Pensjonacie Admirał II.
- Po dokonaniu rezerwacji przez recepcję Gość otrzymuje drogą mailową Warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu lub jest ustalany indywidualnie i jest wskazany w potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji. W przypadku rezerwacji na okres krótszy niż 2 doby, kwota zadatku wynosi 100% wartości pobytu.
- Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe Pensjonatu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji (potwierdzeniu rezerwacji) lub wpłynie później, Pensjonat zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. W takiej sytuacji (wpływ po ustalonej dacie) kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 7 dni od daty anulowania przez Pensjonat rezerwacji.
- Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Pensjonatu, Gość otrzymuje drogą mailową Potwierdzenie opłacenia rezerwacji.
- W przypadku anulowania przez Gościa gwarantowanej rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie za krótkim na dokonanie czynności bankowych związanych z wpłatą zadatku, przed datą planowanego przyjazdu:
- korespondencja mailowa od Gościa będzie traktowana jako zamówienie i podlegać będzie obowiązującym warunkom anulacji rezerwacji,
- Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w wysokości 100 % wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Pensjonacie, mogą gościnnie, na zaproszenie Gościa , przebywać w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pensjonatu wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatu lub Gości, albo szkodę na osobie Gościa, pracownika lub innych osób przebywających w pensjonacie, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Pensjonatu.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za cały pobyt podczas dokonywania czynności rejestracyjnych.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia przez Gościa Pensjonatu w terminie zawartym w umowie (potwierdzeniu rezerwacji) gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do Pensjonatu w terminie zawartym w umowie gwarantowanej rezerwacji, Pensjonat nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
§ 4 USŁUGI
- Pensjonat świadczy usługę noclegu oraz wyżywienia, przy czym:
a. W cenie noclegu zawarte jest śniadanie (wydawane w godzinach 8.00 do 10.00) w Sezonie I, II, III, przy czym informacja o dacie obowiązywania Sezonów w danym roku kalendarzowym jest podana na stronie internetowej
b. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych posiłków , tj :
- w Sezonie I obiadokolacji ( wydawana w godzinach 17:00-18:30)
- w Sezonie II i III obiadu ( wydawany o godz. 13.00 )
- w Sezonie II i III kolacji (wydawana o godzinie 17.00)
- w sezonach IV i V śniadania ( wydawane w godzinach 8.00 do 10,00)
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług,
- sprzątanie pokoju zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi usług hotelowych i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym,
- zamówienie Taxi,
- wypożyczenie kijków do Nordic Walking w zależności od dostępności.
- Na życzenie Gościa Obiekt świadczy odpłatnie następujące usługi:
- skanowanie i drukowanie dokumentów,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego,
- usługi transferowe.
§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU
- Pensjonat ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
- W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w sejfie.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu.
§ 6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługi pięter.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno oraz zamknąć drzwi.
- Pensjonatowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Pensjonatu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§ 7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Pensjonat przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Pensjonatu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§ 8 CISZA NOCNA
- W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
§ 9 POSTANOWIENIA DODAKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W Pensjonacie nie akceptujemy pobytu zwierząt
- W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w wysokości 1000,00 zł. W przypadku uruchomienia systemu DSO i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami w wysokości 10 000,00 zł. W obu przypadkach zostanie pobrana również opłata manipulacyjna w wysokości 500,00 zł.
- W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Pensjonat bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest: Hotele ADC Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Żabiniec 46. Pełna informacja o ochronie danych osobowych jest zawarta w Polityce Prywatności, umieszczonej na stronie internetowej Pensjonatu.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Pensjonatu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Aktualny cennik usług i opłat w Pensjonacie znajduje się w recepcji hotelu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Pensjonatu pisemnie na adres e-mail: admiral2@hoteleadc.pl
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Pensjonatem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Hotele ADC Sp. z o.o., będącego właścicielem Pensjonatu
Dyrekcja Pensjonatu Admirał II